OD MARKETINGU KE KREATIVĚ A TEXTŮM

Kurz na míru

Základní info

Určeno pro
pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.

Cíl:
Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami kreativních týmů.
* Účastníci se dozví, jakým způsobem kreativci využívají data ze sociologických průzkumů, jak pracují s poznatky z oblasti psychologie a jak by měla v ideálním případě vypadat jejich spolupráce s marketingovými specialisty
* Ve zjednodušené formě bude předveden pracovní proces, který probíhá při přípravě reklamní kampaně
* Součástí programu je praktické cvičení, ve kterém si účastníci vyzkoušejí aplikaci získaných znalostí

Obsah:
Tvorba kreativního návrhu
* Charakter produktu z hlediska kreativní práce („konkrétní“ a „abstraktní“ produkty, srozumitelnost reklamního sdělení, volba tonality, triky pro upoutání pozornosti cílové skupiny)
* Jak vzniká nápad a proč je důležitý
* Metoda volných asociací
* Spolupráce textaře a grafika (malujte si!)
* Jak s nápadem (ideou, vizí) pracovat – (headline, soulad obrazu a textu, umístění inzerátu v tisku, řazení stran u direct mailu, obálka jako nositel reklamního sdělení)
* Rozdíl mezi tvorbou direct mailu, tiskového inzerátu a televizní či rozhlasovou reklamou
* Praktické cvičení
Spolupráce marketingového oddělení zadavatelské firmy a kreativního oddělení reklamní agentury
* Ideální forma spolupráce, poruchy komunikace, nejčastější konflikty
* Systém práce kreativních týmů v reklamní agentuře (kdo se na práci podílí, časový harmonogram)
* Vstupní data pro práci grafiků a textařů (jak sestavit tzv. kreativní brief, jaké údaje jsou pro kreativní práci nadbytečné, bez jakých se naopak neobejdeme)

OD MARKETINGU KE KREATIVĚ A TEXTŮM

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.