Marketingové strategie v prodeji

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním kvalitního servisu.

Obsah :
Posouzení rozhodovacího procesu zákazníků, použití komunikačních modelů pro aplikaci nástrojů komunikačního mixu (reklama a reklamní plánování, přímý marketing, podpory prodeje, sponzorování, publicita, redakční publicita)
Prodejní a komunikační dovednosti v osobním kontaktu
Zásady profesionálního prodeje
Přeměna obchodníků na marketingové týmy
Organizace marketingové činnosti
Řešení konfliktů
Sledování výkonnosti obchodních sil
Verbální a neverbální komunikace
Prezentace a osobní příprava
Techniky a principy uzavírání obchodu, přístup ke klientům, co se zákazníkům líbí
Poskytování služeb a servisu
Efektivní překonávání námitek

Marketingové strategie v prodeji

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a jedna ? Součet zapište číslicemi.