PumpeduMarketingMAGNETICKÝ COPYWRITING: Naučte se psát pro úspěch v byznysu
Novinka
MAGNETICKÝ COPYWRITING: Naučte se psát pro úspěch v byznysu
Píšete už nějaký ten pátek a cítíte, že vašim textům chybí šťáva? Profesně nebo byznysově stojíte na místě? Objevte techniky, které vaše psaní promění v magnet na zákazníky. Získejte zpětnou vazbu na své vlastní texty, naučte se efektivně využívat umělou inteligenci a proměňte svůj LinkedIn v silný byznysový nástroj.
Absolvujte kurz za 3150Kč díky dotaci Ministerstva práce a sociálních věcí.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
Lektorka, Radka Legerská, se psaním a marketingem živí už téměř 20 let a ukáže vám, jak z vašich dobrých textů udělat ještě lepší a přitahovat díky nim ty správné zákazníky. Abyste se mohli posunout přesně tam, kde chcete být.
Proč jít na workshop?
1. Posunete svůj copywriting na další level a prodáte víc
Každý text může být ještě lepší! Tento workshop vás naučí, jak vyladit stylistiku, strukturu i čtivost, ať už jde o prodejní e-maily, příspěvky na sociální sítě nebo webové stránky. Ovládnete techniky, které vašim textům vdechnou živost a autenticitu, a oslovíte přesně ty, kteří potřebují vaše sdělení slyšet.
2. Získáte zpětnou vazbu na vlastní texty
Proniknout hlouběji do svého copywritingu není snadné bez pohledu zvenčí. Zde máte příležitost získat podrobnou, odbornou zpětnou vazbu přímo na své vlastní texty. Tento čerstvý pohled vám ukáže, jaké máte silné stránky a kde je prostor pro zlepšení. Naučíte se, jak texty zjednodušit, zpřehlednit a vyzdvihnout jejich přesvědčivost.
3. Naučíte se využívat umělou inteligenci bez složitostí
Pokud vás láká zapojit do své praxe AI, ale nevíte, jak na to, tady zjistíte, jak ji zapojit účinně a bez složitých procesů. Naučíte se využívat AI nástroje, které vám ušetří čas, takže se budete moci soustředit na kreativní část práce, zatímco rutina se stane prací stroje.
4. Proměníte svůj LinkedIn v byznysový nástroj
Nejtěžší je psát o sobě. Ale není to raketová věda. S trochou odhodlání můžete i vy získávat leady na této známé profesní síti. Vyladíte si svůj profil tak, že mu druzí neodolají. Vaše texty upoutají pozornost potenciálních klientů nebo zaměstnavatelů. Vaše LinkedIn vizitka se stane efektivním nástrojem pro osobní branding i byznysovou prezentaci.
Požadované znalosti
Už nějaký ten rok píšete nebo hodně na denní bázi písemně komunikujete: na sítích, v mailech, v článcích...
Víte, co je CTA, obrácená pyramida i že SEO se nedá zapnout/vypnout.
Umíte pracovat s různými formáty a pravopisné chyby jsou pro vás dávná minulost.
Zákazník je alfou a omegou vašeho psaní a od něj odvíjíte veškeré texty.
Komu je kurz určen
Pro pokročilé copywritery a psavce.
Pro marketéry, kteří hodně píší a základy už mají v malíku.
Pro všechny, kteří chtějí písemně komunikovat jasněji a srozumitelněji.
Pro ty, kdo chtějí feedback na vlastní texty a chtějí vidět své texty out of box.
Pro nadšence do AI, kteří ji chtějí zapojit do svého textování bez zdlouhavého promptování.
Obsah kurzu
DEN 1
Dopoledne:
Copywritingové evergreeny: stručný přehled, který vám připomene hlavní principy.
Cesta za ještě lepším copy: jak získat správné zadání a co z něj pro efektivní copywriting vytěžit.
Anatomie srozumitelného textu: jak psát pro publikum, které čte “rychlýma očima”.
Texty out of box: nejčastější copy chyby, jak odstranit divná místech v textech.
Odpoledne:
Strategické základy copywritingu: jak používat marketingové archetypy, framework, který vám pomůže nastavit tonalitu a styl.
AI pro snadnější textování: jak zapojit nástroje jako ChatGPT do copywriterského workflow.
SEO copywriting s AI: co v textové optimalizaci změnila umělá inteligence a jak s ní efektivně pracovat.
DEN 2
Dopoledne
Sebeprezentace: budování osobní značky a jak svůj talent na slova umět „prodat“.
Zákazník v centru: jak se naladit na potřeby klienta a komunikovat tak, aby mu to bylo blízké.
LinkedIn jako byznysová vizitka: krok za krokem k optimalizaci vašeho LinkedIn profilu a postů pro profesní a byznysový růst.
Odpoledne:
Strategie získávání klientů: jak oslovit nové zákazníky a budovat publikum. Přemýšlejte byznysově!
Leadgen formáty: jak identifikovat a vytěžit příležitosti pro získávání klientů.
Tajemství ghostwritingu: rozdíly mezi copywritingem a ghostwritingem a jak v něm uspět.
Cíle
Naučíte se psaním vydělávat!
Lektoři
Mgr. Radka Legerská
Radka vystudovala český jazyk na FF Ostravské univerzitě. Od roku 2006 se věnuje copywritingu a obsahovému marketingu. V posledních letech se specializuje na marketing a osobní branding na sociální síti LinkedIn, a to pro jednotlivce i firmy.
Ve své praxi si prošla korporátní firmy i marketingové agentury, kde získala výrazný přesah do jiných marketingových disciplín. Nyní působí na volné noze, pracuje pro střední a větší firmy. Konzultuje a mentoruje tvorbu obsahu, a to především na úrovni budování osobní značky.
Ve firmách školí týmy copywriterů nebo marketingová oddělení a učí účastníky, jak se dál rozvíjet v copywritingu, nebo jak ovládnout LinkedIn a mít z něj zisk. Přednáší také na oborových akcích typu Copycamp, Marketing festival nebo Content First. Na Ekf VŠB-TU v Ostravě vede už 4 roky přednášky předmětu Copywriting.