JAK VYUŽÍVAT MÉDIA pro podporu prodeje a při budování jména firmy

Kurz na míru

Základní info

Cíl:
* Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků
* Co novináře doopravdy zaujme
* Jakým způsobem média oslovit

Obsah:
Média jako marketingový nástroj
* Kde zveřejňovat informace a kde ne (cílová skupina a struktura médií)
* Rozdíl mezi reklamou a PR (superlativy, pravdivost, negativní informace)
* Řízená komunikace (kdy má či nemá smysl založit ve firmě PR oddělení)
Čím a jak zaujmout novináře
* Efektivní výběr informací
* Hledání „příběhů o firmě a výrobcích“
* Jak informace (ne)dostat do médií (nejčastější chyby při osobním jednání s novinářem)
* Co dělat, když tisk firmu kritizuje
Komunikační nástroje
* Tisková zpráva
* Tisková konference
* PR článek a interview (vyhozené peníze anebo dobrá investice?)
* Internet
Praktické cvičení
* Tisková zpráva
* Výběr informací pro PR článek

Metody výuky:
Nácvik vyjednávání s novinářem, cvičení interview, příklady z praxe, výměna zkušeností mezi lektorem a účastníky (z teorie do praxe).

JAK VYUŽÍVAT MÉDIA pro podporu prodeje a při budování jména firmy

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a šest ? Součet zapište číslicemi.