Základní info
Určeno pro
* Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky
* Osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu reklamy: např. account executive/manager/director, product manager/developer, ředitele menších společností, které nemají speciální marketingové oddělení
Cíl:
Naučit se rozpoznávat a chápat vlivy přijetí reklamy klientem, naučit se je využívat pro lepší zacílení a účinnější oslovení.
Obsah:
* Způsob vnímání reklamy klientem (fáze vnímání, selektivnost, strategie, paměť)
* Atraktivita reklamního sdělení – zkušenosti z výzkumů (množství informací, vedení pohledu čtenáře po stránce, velikost a umístění jednotlivých prvků – obrázek, headline, logo, text..., působení barev, vhodnost textů)
* Doporučení pro tvorbu layoutu
* Rozbor jednotlivých komunikačních kanálů (tiskoviny, elektronická komunikace, TV spoty) na základě poznatků z výzkumů oční kamerou
* Ukázky nejčastějších chyb, ukázky funkčních materiálů a rozbor důvodů funkčnosti/nefunkčnosti
* Konkrétní příklady videonahrávek a jejich rozbor
* Samostatná práce účastníků – tvorba různých layoutů (inzerce, leták, dopis, www stránka,
e-mailing...) – ověření pochopení obsahu semináře
* Diskuze, shrnutí
Metody výuky:
* Teoretická část – poznatky z výzkumů
* Praktická část – demonstrace a rozbor konkrétních příkladů (nahrávek)
* Interaktivní část – samostatná práce účastníků, rozbor a diskuze
Poznámka:
Prosíme účastníky, aby si s sebou přinesli tištěné materiály své firmy.