Základní info
Určeno pro
* osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky
* osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu reklamy: např. account executive/manager/director, product manager/developer, ředitele menších společností, které nemají speciální marketingové oddělení
Cíl:
Naučit rozpoznávat a chápat vlivy ovlivňující chování na webových stránkách, naučit se je využívat pro lepší zacílení a účinnější oslovení.
Obsah:
* Způsob vnímání reklamy klientem (fáze vnímání, selektivnost, strategie, paměť)
* Atraktivita reklamního sdělení – zkušenosti z výzkumu (množství informací, vedení pohledu čtenáře po stránce, velikost a umístění jednotlivých prvků – obrázek, headline, logo, text…, působení barev, vhodnost textů)
* Doporučení pro tvorbu layoutu
* Rozbor komunikačních kanálů s důrazem na webové stránky a emailingy na základě poznatků z výzkumu Oční kamerou
* Ukázky nejčastějších chyb, ukázky funkčních stránek a rozbor důvodů funkčnosti/nefunkčnosti
* Konkrétní příklady videonahrávek a jejich rozbor
* Samostatná práce účastníků – tvorba různých layoutů webů a emailingů – ověření pochopení obsahu semináře
* Diskuze, shrnutí
Metody výuky:
* Teoretická část – poznatky z výzkumů
* Praktická část – demonstrace a rozbor konkrétních příkladů (nahrávek)
* Interaktivní část – samostatná práce účastníků, rozbor a diskuze