Internetový marketing

Základní info

Cíle kurzu:

Vysvětlit principy internetového marketingu. Poskytnout rady, jak se na internetu zviditelnit a jak měřit návštěvnost webových stránek.

Pro koho je kurz určen:

Zájemcům o rady od majitele firmy na tvorbu úspěšných webových stránek. Všem, kteří chtějí získat informace, jak se úspěšně zviditelnit na internetu.

Obsah kurzu:

Výuka obsahuje tato témata: 1) Přehled a trendy
  • Vývoj chování uživatelů a spotřebitelů na internetu
  • Trendy (marketing cílený, sociální, mobilní) a odhady do budoucna
2) Příprava webu
  • Proces tvorby webových stránek
  • Analýza cílové skupiny - co je potřeba rozmyslet, než se pustíte do internetového marketingu
  • Tvorba obsahu pro webu - co byste měli umístit na svůj web
  • Základy copywritingu - přípravy obsahu pro web - copywritingu
  • Základy použitelnosti a přístupnosti
3) Měření vykonnosti webu
  • Branding vs. výkonnostní marketing
  • Konverze, konverzní poměr, výpočet maximální investice do konverze
  • Co dalšího lze měřit
  • Seznámení se s Google Analytics
4) Propagace webu v přirozených výsledcích vyhledávání (SEO)
  • Jak fungují vyhledávače
  • Jak tvořit stránky, které se líbí vyhledávačům (zběžně projdeme analýzu klíčových slov, úpravu stránek a linkbuilding)
5) Sociální média
  • Význam sociálních sítí
  • Jaký obsah se dobře šíří
6) Placená propagace
  • Bannerová slepota
  • PPC (AdWords a Sklik)
  • Propagace ve specializovaných vyhledávačích (srovnávače)
7) Další témata
  • Email marketing - kde získávat emaily a co zasílat
  • Na co si dát pozor při výběru agentury

Rozvrh kurzu:

  • Kurz trvá dva vyučovací dny
  • Výuka probíhá od 9 do 14 hodin

Internetový marketing

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a osm ? Součet zapište číslicemi.