Efektivní reklama

Kurz na míru

Základní info

Cíl: Cílem semináře je ukázat účastníkům rozdíly mezi špatnou reklamou a "reklamou, která prodává". Každý účastník bude po absolvování semináře schopen: zhodnotit kvalitu předložené reklamní tiskoviny i celé reklamní akce; vytvořit účinný inzerát, leták, prospekt či jiný reklamní text, sestavit si vlastní scénář reklamní strategie firmy.

Obsah :
Reklama, která zlepší prodejní výsledky společnosti - marketingový a prodejní plán
Zodpovědnost za kvalitu práce reklamní společnosti vedete VY - jak vybrat reklamní agenturu, spolupráce s reklamní agenturou, zadání reklamní kampaně
Jak poznat špatnou reklamu - v závislosti na prodejních výsledcích společnosti
Jak připravit prezentační materiály, které prodávají - inzerát, leták, prospekt, katalog
Zásady a časté chyby při sestavování reklamního textu - sladění textu a ilustrací, užití barev, brief
Akce na podporu prodeje a způsoby prezentace - direct mail, telemarketing, sponzoring, dny otevřených dveří

Efektivní reklama

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a čtyři ? Součet zapište číslicemi.