Copywriting (CZ)

Kurzem Vás provede Mgr. Radka Legerská

Radka vystudovala český jazyk na FF Ostravské univerzitě. Od roku 2006 se věnuje copywritingu a obsahovému marketingu. V posledních letech se…

Základní info

Popis kurzu

Naučte se tvořit texty tak, aby vás milovali čtenáři i vyhledávače. Zaměříme se na praktické dovednosti a nástroje včetně AI, které můžete okamžitě aplikovat ve své práci.

Absolvujte kurz za 3050 Kč díky podpoře Ministerstva práce a sociálních věcí.

Získejte komplexní pohled na tvorbu obsahu pro web. Školení je určeno pro ty, kteří se chtějí naučit překonat psací blokádu a efektivně začít psát. Využijeme praktická cvičení. Podíváme se na copywriting i z pohledu SEO a uživatelského zážitku (UX).

Kurz je možné absolvovat v rámci dvoudenního školení Digitální akademie pro marketing – AI, UX a online copywriting za cenu 3 050 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí "Jsem v kurzu". Přihlašte se přímo na stránkách MPSV zde

Cíle kurzu

Naučte se, jak psát texty, které návštěvníky na váš web nejen přivedou, ale následně je i přesvědčí.

Určeno pro

  • Pro začínající copywritery, kteří se potřebují seznámit se základy psaní obsahu pro web a optimalizací pro vyhledávače (SEO).
  • Pro ty, kteří chtějí zdokonalit své schopnosti v oblasti UX (uživatelské zkušenosti) a copywritingu.
  • Všem, kdo hledají praktické nástroje a strategie, jak rychleji a efektivněji tvořit obsah, včetně využití AI nástrojů.

Obsah kurzu

Jak překonat bariéru bílého papíru a blikajícího kurzoru aneb jak rychle začít psát:
  • Techniky a strategie pro překonání psací blokády a zahájení psaní. Praktické cvičení na zahájení psaní a překonání mentálních překážek. Web copywriting – co si pohlídat, základy SEO, jak probíhá spolupráce copywritera a SEO specialisty.
  • Principy efektivního web copywritingu. Základy SEO a jak je začlenit do psaní obsahu. Optimální spolupráce mezi copywriterem a SEO specialistou, řešení běžných konfliktů.
UX a copywriting:
  • Význam spojení uživatelského zážitku (UX) a copywritingu pro efektivní komunikaci na webu. Strategie pro psaní obsahu s ohledem na uživatelskou přívětivost a souvislost s UX designem.
Návody a tipy na AI nástroje, které nám skutečně pomohou rychleji/efektivněji tvořit obsah:
  • Představení a praktické ukázky AI nástrojů pro tvorbu obsahu. Jak využít AI nástroje k urychlení a zefektivnění psaní obsahu bez ztráty kvality.

Návaznosti

Copywriting 2.0

Copywriting (CZ)

Vybraný termín:

5.12.2024  Praha

Cena
8 000 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a tři ? Součet zapište číslicemi.