Popis kurzu
Praktický workshop copywritingu pro pokročilé psavce, s tipy pro osobní marketing.
Na praktickém workshopu si s Radkou Legerskou projdete vše, co potřebujete znát, pokud už píšete nějaký ten pátek. Zvlášť máte-li pocit, že tak nějak stojíte na místě, nebo že vaše prodejní texty nemají takovou šťávu, jakou byste si představovali. Na workshopu dostanete i konkrétní feedback na svůj vybraný text, který po vás budeme chtít před workshopem (dobrovolná aktivita :)
Kurz je možné absolvovat v rámci dvoudenního školení Digitální akademie pro marketing – AI, UX a online copywriting za cenu 3 050 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí "Jsem v kurzu". Jak dotaci získat a kde se na kurz přihlásit najdete v sekci Dotované kurzy.
Cíle kurzu
Zlepšení stylistických dovedností.
Efektivnější využívání AI pro běžnou copy práci.
Odstup od vlastních textů - uvědomění, na čem mohu pracovat jinak.
Jednoduché vylepšení osobní prezentace na LinkedIn, které pomůže lépe budovat osobní, případně firemní značku.Určeno pro
- Pro pokročilé copywritery a psavce.
- Pro marketéry, kteří hodně píší a základy už mají v malíku.
- Pro všechny, kteří chtějí písemně komunikovat jasněji a srozumitelněji.
- Pro ty, kdo chtějí feedback na vlastní texty a chtějí vidět své texty out of box.
- Pro nadšence do AI, kteří ji chtějí zapojit do svého textování bez zdlouhavého promptování.
Obsah kurzu
Dopoledne:
Cesta za dobrým copy: na čem postavit brief, jak pracovat s pozorností, copytipy
Anatomie srozumitelného textu: struktura textu pro líné publikum, jak je udržet u čtení
Texty out of box: jak text ladit a odstranit stylistické neobratnosti
Odpoledne:
Vaše LinkedIn vizitka & LinkedIn signature
GPT4 pro copywritery: jak si ulehčit práci bez složitého promptingu, efektivní recyklace obsahu
Textové SEO v době AI: co si hlídat, jak zapojit AIPředpoklady
- Už nějaký ten rok píšete nebo hodně na denní bázi písemně komunikujete: na sítích, v mailech, v článcích...
- Víte, co je CTA, obrácená pyramida i že SEO se nedá zapnout/vypnout.
- Umíte pracovat s různými formáty a pravopisné chyby jsou pro vás dávná minulost.
- Zákazník je alfou a omegou vašeho psaní a od něj odvíjíte veškeré texty.