Zvládání krizových situací proměnou komunikace

Kurzem Vás provede Jarmila Skopalová

Moderátorka a lektorka kurzů komunikace ve vzdělávací agentuře 1. VOX

Základní info

Cíle kurzu

V komunikaci někdy dojde k neporozumění a ke konfliktu.
Existují možnosti, jak se změnou komunikace takovým situacím vyhnout nebo je významně ovlivnit.

Vyzkoušíte si účinná řešení pracovních i soukromých situací, ve kterých se necítíte komfortně, pociťujete nežádoucí emocionální zátěž, nebo nedokážete dosáhnout cíle jednání.

Určeno pro

Workshop ocení všichni, kteří chtějí poznat nepříliš známé možnosti, jak lze zmírnit napjatou atmosféru a předejít tak eskalaci konfliktu.

Obsah kurzu

• příčiny vzniku komunikačních krizových situací (známé i ty méně známé),
• tělo a jeho reakce na zjitřené emoce,
• jaké jsou vaše modelové vzorce chování,
• kreativní možnosti komunikace v nepříjemných až krizových situacích,
• průběžné nácviky řešení krizových situací – verbální i neverbální postupy ke zvládnutí konkrétních a opakujících se nepříjemných situací.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Zvládání krizových situací proměnou komunikace

Vybraný termín:

2.6.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.