ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, KONFLIKTY V ŘÍDÍCÍ PRAXI pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky

Kurz na míru

Základní info

Cíl:
* Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi
* Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie
* Schopnost rozpoznat konfliktní typy
* Získání dovednosti vést obtížné rozhovory

Obsah:
* Typy konfliktů v podniku
* Pět způsobů řešení konfliktů
* Konfliktní typy a strategie jejich zvládání
* Komunikační strategie
* Modelová řešení konfliktních situací – trénink

Metody výuky:
Výklad, práce ve skupinách, případové studie, dotazník a jeho vyhodnocení, trénink konfliktních situací.

ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ, KONFLIKTY V ŘÍDÍCÍ PRAXI pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.