Zvládání konfliktních situací asertivní a konstruktivní cestou

Kurzem Vás provede Monika Hasalová

Lektorka, terapeutka a specialistka na manažerské vzdělávání ve společnosti 1. VOX.

Základní info

Cíle kurzu

Zdokonalíte své dovednosti konstruktivních reakcí v situacích, které hrozí vyústit v konflikt, nebo ve chvíli, když už konflikt eskaloval. Natrénujete schopnost udržet chladnou hlavu i v kritických a vypjatých chvílích.
Osvojíte si techniky, které vám pomohou vnést do vaší denní praxe nadhled a klid.

Určeno pro

Seminář je určen pro širokou škálu účastníků, jako jsou manažeři, pracovníci v obchodním oddělení, HR pracovníci, obchodní zástupci, nebo pro další pracovníci, kteří se během své práce potýkají s konflikty a rádi by natrénovali jejich efektivní řešení.
Seminář je vhodný pro všechny, kteří chtějí rozvíjet své komunikační dovednosti a zlepšit tím své schopnosti vyjednávat a dosahovat kompromisů.

Obsah kurzu

• zdroje konfliktů, vznik a typy konfliktů,
• jak konstruktivně přistupovat k řešení konfliktních situací,
• vaše reakce ve vypjatých situacích,
• dovednost odmítání, požádání o laskavost,
• konstruktivní přijetí kritiky,
• možnosti kompromisních řešení vypjatých situací,
• negativní dotazování a ignorování,
• nácviky prostřednictvím modelových situací,
• trénink adekvátních reakcí a slovní pohotovosti,
• využití neverbální komunikace ke zmírnění konfliktů.

Seminář je veden intenzívní interaktivní formou za pomoci nácviků modelových situací, testů a zpětných vazeb.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Zvládání konfliktních situací asertivní a konstruktivní cestou

Vybraný termín:

5.2.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.