Základy marketingu

Kurzem Vás provede Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Základní info

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.

Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.

Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.

Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Přínos kurzu pro účastníky:

  • Prohloubení znalostí z oblasti marketingu
  • Vysvětlení marketingové terminologie
  • Praktická aplikace na modelových případech
  • Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: 

  • Úvod
  • Marketingový mix 4P
  • Marketingové plánování
  • Základní tvorby kreativní reklamní kampaně
  • Složení komunikačního mixu
  • Strategické cílení na zákazníka

Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.

Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-N

Rozsah výuky a organizace výuky: 

  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Jakub Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
http://www.jubela.cz/manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-marketing/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
http://www.jubela.cz/file/osnovy/zaklady-marketing.pdf

Základy marketingu

Vybraný termín:

12.12.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.