Kurzem Vás provede Ing. Andrea Christianová
HR profesionál s dlouholetou zkušeností z rozmanitých HR pozic ve společnostech působících v oblasti financování, retailu, FMCG a služeb. Od prosince…Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci.
Získáte aktuální informace a praktické návody, jak připravovat, zpracovávat a následně profesionálně vést personální agendu.
Seminář je určen pro všechny, kteří:
• začínají pracovat v oblasti personalistiky,
• se do personalistiky vracejí a rádi by osvěžili a aktualizovali své znalosti v této oblasti,
• pracují v jiné profesi, nicméně základní znalost personalistiky potřebují ke své práci.
Základní činnosti personalisty:
• personální administrace při výběru, nástupu i odchodu zaměstnance,
• podpora managementu, vztah managementu a personálního oddělení,
• personální komunikace uvnitř firmy,
• HR controlling a reporting,
• organizační změny,
• proces personálního plánování,
• hlavní odpovědnosti personalisty,
• návaznosti dalších personálních procesů,
• řešení případů z praxe, diskuze nad konkrétními dotazy.
Dále:
• role personalisty v motivaci a stabilizaci zaměstnanců,
• význam personalistiky z hlediska vedení společnosti.
Základní orientace v personalistice
22.4.2025 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky