Základní orientace v personalistice

Kurzem Vás provede Ing. Andrea Christianová

HR profesionál s dlouholetou zkušeností z rozmanitých HR pozic ve společnostech působících v oblasti financování, retailu, FMCG a služeb. Od prosince…

Základní info

Cíle kurzu

Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci.

Získáte aktuální informace a praktické návody, jak připravovat, zpracovávat a následně profesionálně vést personální agendu.

Určeno pro

Seminář je určen pro všechny, kteří:
• začínají pracovat v oblasti personalistiky,
• se do personalistiky vracejí a rádi by osvěžili a aktualizovali své znalosti v této oblasti,
• pracují v jiné profesi, nicméně základní znalost personalistiky potřebují ke své práci.

Obsah kurzu

Základní činnosti personalisty:
• personální administrace při výběru, nástupu i odchodu zaměstnance,
• podpora managementu, vztah managementu a personálního oddělení,
• personální komunikace uvnitř firmy,
• HR controlling a reporting,
• organizační změny,
• proces personálního plánování,
• hlavní odpovědnosti personalisty,
• návaznosti dalších personálních procesů,
• řešení případů z praxe, diskuze nad konkrétními dotazy.

Dále:
• role personalisty v motivaci a stabilizaci zaměstnanců,
• význam personalistiky z hlediska vedení společnosti.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Základní orientace v personalistice

Vybraný termín:

16.1.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.