VZTAH MARKETINK A OBCHOD

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení
  • zvýšit u pracovníků marketinku vědomí, že neefektivní využívání obchodních zástupců ke sběru informací je plýtvání lidským potenciálem obchodního oddělení
  • vylepšit a standardizovat komunikaci mezi odděleními

 

Workshop je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení a pracovníky marketinku.

 

 

Obsah

Marketink

Definice cílů

Identifikace problémových bodů ve vztahu marketinku a obchodu

Návrh ideálního vztahu

Zpracování návrhu opatření

 

Charakteristika a forma

  • rozsah workshopu je 1 den
  • pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách

 

Přínosy

  • workshop přinese zlepšení spolupráce obchodu s marketinkem a tím se vytvářejí předpoklady pro efektivnější působení na trhu a získávání konkurenčních výhod

 

Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

VZTAH MARKETINK A OBCHOD

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.