Základní info
Cíle
- u obchodních zástupců dosáhnout porozumění pro sběr informací z terénu a jejich poskytování marketinkovému oddělení
- zvýšit u pracovníků marketinku vědomí, že neefektivní využívání obchodních zástupců ke sběru informací je plýtvání lidským potenciálem obchodního oddělení
- vylepšit a standardizovat komunikaci mezi odděleními
Workshop je určen pro
prodejce, obchodní zástupce a vedoucí pracovních oddělení a pracovníky marketinku.
Obsah
Marketink
Definice cílů
Identifikace problémových bodů ve vztahu marketinku a obchodu
Návrh ideálního vztahu
Zpracování návrhu opatření
Charakteristika a forma
- rozsah workshopu je 1 den
- pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze a práce ve skupinách
Přínosy
- workshop přinese zlepšení spolupráce obchodu s marketinkem a tím se vytvářejí předpoklady pro efektivnější působení na trhu a získávání konkurenčních výhod
Podrobnější informace o obsahu a metodice workshopu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE