Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem, občanem

kurz

Základní info

Významný prvek při práci s klientem, zákazníkem či občanem, a je jedno zda na úřadě nebo ve společnosti, je vystupování zaměstnance, úředníka. Forma jednání se zákazníkem (občanem v rámci úřadu) je často mnohem důležitější než vlastní obsah.
V rámci semináře probereme první dojem, na co si dát obzvlášť pozor, co bude určovat další postup jednání.
Nedílnou součástí je vhodný komunikační styl a forma komunikace. Nezapomeňme i na společenskou formu a úroveň. Zákazník je (byť se nám to nemusí občas líbit) v pozici významnějšího partnera v rámci komunikace.
Seminář poskytne informace jak zanechat pozitivní dojem a image.

Vystupování zaměstnance při práci s klientem, zákazníkem, občanem

Vybraný termín:

19.5.2025  Jihomoravský kraj Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Skoleni.cz.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.