Vědomá komunikace aneb jak zvládat emoce, konflikty a nastavit spolupracující klima v týmu/firmě

Základní info

Obsah kurzu

Určeno pro vedoucí týmů, obchodníky, nákupčí, majitele firem, zkrátka pro každého, kdo chce pochopit principy a pravidla komunikace, a to především v situacích, kde se nám to obvykle nedaří – pod vlivem emocí, v konfliktu, s lidmi, kteří nám nesedí. Jak (a je vůbec možné) v takové chvíli jednat konstruktivně a srozumitelně?

Cíl:
Méně konfliktů a více dorozumění. Většina z nás má představu, že komunikace znamená mluvení a že to přece umí každý. Málokdo si uvědomuje, že většina komunikace probíhá nonverbálně, a že komunikace se v průběhu života vyvíjí tak, jak se vyvíjíme my, naše potřeby a naše hodnoty. 
Úroveň naší komunikace dominantně ovlivňuje to, jaké vytváříme vztahy a je to UMĚNÍ (?? dovednost ??), čili něco, co se můžeme naučit.

Vědomá komunikace aneb jak zvládat emoce, konflikty a nastavit spolupracující klima v týmu/firmě

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a sedm ? Součet zapište číslicemi.