Vedení výběrového rozhovoru

Kurz na míru

Základní info

 

  • Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje?

  • Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?

  • Jak se naladit na posluchače, abychom vytvořili atmosféru důvěry, otevřenosti a klidu, vytvoření takzvaného RAPORTU

  • Jak zahájit rozhovor, Struktura 4 MAT

  • Na co zaměřit svoji pozornost aneb z čeho získáváme informace o uchazeči

  • Otázkománie aneb umění pokládat otázky – forma otázek (otevřené/uzavřené, pozitivní/negativní), okruhy a oblasti otázek, zvídavé otázky a jak jít více do hloubky

  • Kreativní způsoby a struktury dotazování: Logické úrovně, Kolo balance, Škála, 7 statečných otázek, struktura G R O W, Otázky S W O T a jejich obrazová varianta, Zázračná otázka Steva de Shazera ve výběrovém řízení, Závěrečná otázka

  • Jak ukončit a zarámovat rozhovor s uchazečem (termíny, follow-up, závazky, jeho otázky…)

 

Vedení výběrového rozhovoru

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a dvě ? Součet zapište číslicemi.