UVEDENÍ HOSTŮ V RECEPCI, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží

Kurz na míru

Základní info

Cíl:
* Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu)
* Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými jednáme
* Uvědomit si, že rovnocennou součástí mimoslovní komunikace je vzhled pracovníků i pracoviště

Obsah:
* Pracoviště jako prostor pro přijetí návštěv (hostů)
* Profesionální vzhled – pracovnice sekretariátu nebo recepce jako „vývěsní štít“ firmy (hotelu)
* Psychologické působení oděvu, účesu a líčení s přihlédnutím k historickému vývoji
* Formální a neformální vzhled
* Vzhled a prostor jako součást mimoslovní komunikace
* Jak číst a využívat mimoslovní signály v komunikaci s hosty
* Základní komunikační techniky – naslouchání, vedení hovoru, zvládání obtížných situací při úvodním setkání

Metody výuky:
Výklad s praktickými ukázkami, následná diskuze s účastníky, řešení individuálních situací, práce ve skupinách, hry, filmové ukázky, trénink modelových situací ve skupině, videotrénink s následnou analýzou.

UVEDENÍ HOSTŮ V RECEPCI, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.