Základní info
CÍL
Kurz je určen pro manažery všech úrovní, vedoucí projektů, podnikatele a jednatele, kteří potřebují trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti, ale zároveň si chtějí udržet rovnováhu se svým osobním životem.
OBSAH
- Kdy je člověk v práci efektivní, podmínky a bariéry pracovní a osobní efektivity
Co nám nejčastěji ubírá čas a energii, moje silné a slabé stránky
Kde čas brát, zdroje naší mysli, biorytmus, soustředění, využívání rezerv
- Efektivní plánování, stanovování priorit
Rozdělení úkolů během dne a týdne, pravidlo důležité / naléhavé
Jak si plánovat čas, typy plánů a užitečných pomůcek, rady a tipy pro tvorby plánů
- Realizace plánů v praxi - jak se ubránit vyrušení, umění říkat NE (asertivní komunikace)
Efektivní předávání informací a komunikace se zákazníky, dodavateli, šéfy i podřízenými
- Stress, fáze jeho vzniku a nejčastější projevy, vliv stresu na pracovní výkon i pohodu
Analýza toho, co nás stresuje, nejčastější příčiny stresu v dnešní době
Co v akutním stresu – tipy na zvládání, nácvik modelových situací
Možnosti prevence stresu z dlouhodobého hlediska, jak si udržet „work – life balance“
FORMA
2 denní tréninkový seminář
METODY
Skupinové diskuse, individuální testy, hry, hraní rolí, případové studie. Zaměření na max. zapojení účastníků do akce, důraz na osobní prožitek, splnění individuálních potřeb a očekávání účastníků.