STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PODLE MODELU M. PORTERA

Kurz na míru

Základní info

Cíle

  • analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin
  • vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením vhodné strategie a podřídit činnosti ve firmě zvolené strategii

 

Workshop je určen pro

vrcholový management, vedoucí a odborné pracovníky firmy zodpovědné za její rozvoj.

 

Obsah

Praktická aplikace Porterova modelu sil konkurenčního prostředí na organizaci
a její jednotlivé produktové skupiny (výrobky nebo služby).

Ohodnocení intenzity konkurenčních sil odvětví.

Určení generické strategie pro produktové skupiny.

Určení dílčí strategie vypořádání se silami konkurenčního prostředí v závislosti
od zvolené generické strategie.

Určení nabídky hodnoty (value proposition) a jakým způsobem dosáhnout jedinečnou pozici.

Vytvoření mapy systému aktivit a identifikace, zda jsou vlastnosti produktu a procesy v organizaci v souladu se strategickou pozicí.

Vytvoření akčního plánu na změnu nebo zlepšení aktivit (nebo vlastností produktu) tak, aby se navzájem více posilňovaly.

 

Charakteristika a forma

Rozsah workshopu  je 1 - 2 dny

 

Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PODLE MODELU M. PORTERA

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a pět ? Součet zapište číslicemi.