Stabilizace vztahů a prevence konfliktů

Základní info

V praxi manažera vás s velkou pravděpodobností čekají situace, ve kterých budete řešit různé nešvary zaměstnanců, ale také jejich nespokojenost nebo nechuť k určitým úkolům. Budete konfrontováni jejich potřebami a požadavky, ne vždy ale můžete všem vyhovět, což vede k narušení pracovních vztahů a k prvním konfliktům. Nezbytnou dovedností pro řešení nepříjemných situací se zaměstnanci je znalost a vnímání varovných signálů, dále asertivní odmítání, slovní sebeobrana a základy vyjednávání.

Kurz je určen:

  • Manažerům s praxí, kteří chtějí posunout své dovednosti na novou úroveň.
  • Nově jmenovaným vedoucím, kteří hledají pevnou půdu pod nohama.
  • Talentovaným zaměstnancům připravujícím se na manažerskou roli.
  • Těm, kteří chtějí lépe vést, motivovat a řídit svůj tým.

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • Ujasníte si, jaké dopady může mít ignorace varovných signálů.
  • Seznámíte se s vývojem konfliktů a s technikami manipulátorů.
  • Vyzkoušíte si rozhovory se zaměstnanci, ve kterých použijete asertivitu, slovní sebeobranu a vyjednávání.

Stabilizace vztahů a prevence konfliktů

Vybraný termín:

3.6.2025  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha 1
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a šest ? Součet zapište číslicemi.