Sociální sítě v řízení lidských zdrojů

Základní info

Anotace:

Účelem semináře je seznámit účastníky s možnostmi využití nových médií, specificky sociálních sítí při řízení lidských zdrojů. Účastníci se naučí používat nejběžnější sociální sítě, k získávání informací a kontaktů, poskytování, ověřování a příjmu referencí, prezentaci firmy a volných pozic v rámci řízení lidských zdrojů a udržování dlouhodobých vztahů se zájmovými cílovými skupinami. Naučí se používat sociální média k ověřování uchazečů o zaměstnání, aktivnímu vyhledávání kandidátů na volné pozice. Současně se dozvědí, jaké jsou možnosti a reálné limity sociálních médií při této činnosti a naučí se na ně dívat kritickým způsobem.

Délka: 1 seminární den (cca 6 hodin)
Cena: dle místa a konkrétní náročnosti

Požadavky na účastníky: počítačová gramotnost. Znalosti sociálních sítí nejsou nutné, není určeno jejich pokročilým uživatelům.

Obsah semináře (hlavní body)

1. Sociální média; jejich principy a fungování
a. Co jsou to sociální média
b. Jak fungují sociální média
c. Postavení uživatele v sociálním médiu
d. Kontakty a konexe


2. Sociální média a HR management
a. Facebook, LinkedIn, Google+, Twitter
b. Kdo jsou uživatelé těchto médií v ČR, kolik jich je, jak se chovají
c. K čemu mohou být sociální média použitelná v HR
d. Prezentace firmy jako zaměstnavatele: jak na to
e. Získávání informací: co o zajímavých osobách prozradí sociální sítě
f. Management a udržování vztahů se zajímavými lidmi; potenciálními zaměstnanci, bývalými zaměstnanci, odborníky
g. Použití odborných skupin. Expertní vystupování HR v sociálních médiích
h. Automatizace použití sociálních médií
i. Možnosti a limity použití sociálních médií v HR managementu
Seminář kombinuje teorii a praxi, obsahuje řadu konkrétních příkladů, případových studií, pozitivních i negativních zkušeností. Cílem je, aby účastníci získali konkrétně použitelné znalosti, ale současně i nezkreslený a objektivní náhled na možnosti a vlastnosti sociálních médií.

Sociální sítě v řízení lidských zdrojů

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a čtyři ? Součet zapište číslicemi.