SÍLA FIREMNÍ KULTURY JAKO FENOMÉNU KONKURENČNÍ VÝHODY - jak dlouhodobě udržet zdravou firemní kulturu vedoucí ke špičkovým výsledkům

Základní info

Firemní hodnoty a osobní postoje zaměstnanců jsou zásadní pro dosahování špičkových výsledků. Víte, jak smysluplně tyto oblasti “systémově" propojit?

Jste personalista, manažer, vedoucí pracovník, nebo dokonce řídíte celou firmu a rádi byste "vybudovali" týmovou či firemní kulturu, ve které se budou zaměstnanci cítit spokojeně a dosahovat stanovených výsledků?

Máte dobře “našlápnuto”, firma roste, trh se stále mění a vy potřebujete jistotu správného směru? Každá změna je zásahem do firemní kultury a její špatné načasování může mít katastrofální následky, které nepocítíte okamžitě.


Co tedy udělat, jako první? Budovat a udržovat zdravou firemní kulturu.

Smysl:
Seminář seznamuje účastníky s nástroji pro budování zdravé firemní kultury v kontextu řízení změn.

Cílová skupina: 
personalisté, manažeři, vedoucí pracovníci, ředitelé a majitelé firem.

CÍL

  • Obraz současného firemního vzdělávání a jeho praktické dopady na rozvoj
  • Jakou cestou se vydat aneb systémové propojení vzdělávání a firemního rozvoje
  • Kde začít vytvářet fungující firemní kulturu a jak efektivně rozvíjet zaměstnance
  • Synergogika, jako metoda pro zavádění změn, firemní rozvoj a vzdělávání dospělých
  • Jak zajistíme udržitelnost špičkových výsledků a lidský přístup na řídících pozicích
  • Vliv vize na firemní kulturu

OBSAH

  • Seznámení účastníků se současným přístupem vzdělávání zaměstnanců odhaluje hranice jeho možností. 
    Na modelu teorie osobnosti člověka jsou účastníkům představeny hlavní oblasti, ve kterých je třeba působit v rámci změnových projektů.
  • Představení struktury rozvoje firem a organizací vysvětluje systematický přístup k základům budování “zdravé" firemní kultury.
  • Synergogika, jako moderní metoda firemního rozvoje, její výhody a oblasti využití.
  • Firma jako systém aneb jak udržet to, co jsme si vybudovali.
  • Skrytá síla vize a její vliv na firemní kulturu. 


Firemní kultura je důležitá podmínka pro nastartování dlouhodobých změn ve společnostech, které směřují k vyšší výkonnosti.
Její vývoj můžeme ovlivňovat takovým směrem, aby se všichni zaměstnanci v práci cítili příjemně a aby se tento pocit přenášel i na zákazníky a partnery.

Hlavní projevy firemní kultury lze sledovat ve čtyřech oblastech: 

►pracovní chování   
výkonnost, rychlost, kvalita práce

►vztah k vnějšímu prostředí  
spokojenost zákazníků, vztah ke klientům, dodavatelům, veřejnosti, společenská odpovědnost

►vztahy mezi zaměstnanci, nadřízenými a podřízenými  
týmová práce – spolupráce, synergie, otevřenost, důvěra

►vztah zaměstnanců k organizaci 
loajalita, iniciativa, zájem o firmu, ochota přijímat změny

METODY

1 denní seminář, 8 vyuč. hod.
Komentovaný výklad a moderovaná diskuse, výměna a sdílení zkušeností s manažery jiných firem a odvětví.

LEKTOR

Ing. Martin Roedl -  lektor a konzultant manažerských dovedností a změnových projektů, certifikovaný facilitátor Synergogy Group s praxí s vedením mezinárodních projektů v ČR i zahraničí a znalostmi z oblasti změnového managementu a zvyšování výkonnosti jednotlivců i projektových týmů.

SÍLA FIREMNÍ KULTURY JAKO FENOMÉNU KONKURENČNÍ VÝHODY - jak dlouhodobě udržet zdravou firemní kulturu vedoucí ke špičkovým výsledkům

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a šest ? Součet zapište číslicemi.