SESTAVOVÁNÍ ROZPOČTU A VEDENÍ FINANCÍ KANCELÁŘE pro office manažery

Kurz na míru

Základní info

Cíl:
* Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích
* Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře
* Odlišovat druhy výdajů/nákladů a příjmů/tržeb
* Odlišovat druhy aktiv (investiční/oběžná)
* Naučit se komunikovat s účetními, finančními manažery a lidmi z bankovnictví
* Základní pojmy ekonomického názvosloví v angličtině
* Naučit se sestavovat rozpočet

Obsah:
* Úloha office manažera v oblasti sestavování rozpočtů (finančních plánů) společnosti/kanceláře
* Finanční instituce a udržování vztahů s nimi, finanční slang a jeho význam
* Efektivní využívání peněz, odložené platby, termínované vklady, overnighty, kontokorent
* Druhy nákladů a jejich financování
* Finanční model kanceláře, zpracovaný společně účastníky kurzu na téma zadané jedním z nich

Metody výuky:
Málo teorie, hodně praxe, tvorba konkrétního ekonomického modelu kanceláře vybraného účastníka kurzu.

SESTAVOVÁNÍ ROZPOČTU A VEDENÍ FINANCÍ KANCELÁŘE pro office manažery

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.