Základní info
Cíle
- Poskytnout standardizovanou metodiku řešení problémů Global 8D (8 disciplín).
- Na vybraný problém z procesů firmy aplikovat týmovou metodiku řešení problémů G8D s cílem vyřešit tento problém (např. zákaznické reklamace) a poskytnout účastníkům praktické znalosti a dovednosti pro využívání nástrojů v rámci 8D metodiky.
Pozn: Proces G8D představuje postup určení kořenů příčin a implementaci vhodného nápravného opatření. V případě potřeby může být jeho výsledkem změna systému, která zabrání výskytu podobného problému. - Osvojení si standardizovaného postupu G8D umožňuje zvýšit efektivnost řešení problémů a zlepšit vypovídací schopnost dokumentace výsledků.
Kurz je určen
zejména pro manažery projektů, řídící pracovníky a vedoucí dočasných a stálých týmů v organizacích:
- výrobních, které se ucházejí o důležité zakázky s přísně sledovaným termínem dodávky a limitovanými zdroji
- zapojených do intenzivní mezinárodní kooperace
- podnikajících v oblasti IT a služeb
- neziskových, financovaných v rámci mezinárodních programů
Obsah výcvikového kurzu
Proč využívat metodiku „8D". Metody zpracování reklamací.
Metodika a nástroje 8D
Vedení záznamů - 8D Report
Řešení praktických otázek
Diskuze k aplikaci 8D v oblasti působnosti účastníků.
Na kurz Global 8D navazuje moderační trénink řešení problémů.
Charakteristika a forma
Rozsah prakticky orientovaného kurzu je 2 dny.
Pracovní metody
- Trénink aplikace metody 8D je realizovaný formou krátkých vysvětlení metodiky a nástrojů (podle příručky pro trénink Global 8D firmy Ford) s uvedením příkladů a praktických cvičení - řešení zákaznických reklamací, hodnocení a zpětné vazby pro účastníky tréninku.
- Účastníci zpracují z řešených úkolů 8D Report.
Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE