Projektové řízení II.

Základní info

Manažerské dovednosti
Time management je považován za soubor postupů, doporučení a nástrojů,
které Vám umožní si efektivně plánovat a využívat pracovní i osobní čas.
Umění zvládat pracovní úkoly a skloubit pracovní povinnosti a osobní život
je také záležitostí dobrého time managementu, čili schopnosti přiměřeně
si plánovat čas a rozvrhnout všechny pracovní a osobní povinnosti i volný
čas. Pokud se naučíte efektivně plánovat a organizovat svůj čas, předejde-
te mnoha stresovým situacím, zátěži či konfliktům.

Komu je školení určeno

• pracovníkům v roli manažera projektu nebo členům projektového týmu
• každému, kdo hledá efektivní nástroj pro zlepšení výsledků své práce
   a práce svých podřízených

Obsah školení

• identifikace a řízení změn
• kritický řetěz
• teorie omezení
• komunikace se zájmovými skupinami (stakeholders)
• monitorování a vyhodnocování prací, milníků a progresu
• plánování scénářů – technika plánování
• hodnocení a řízení rizik
• plánování práce pomocí techniky WBS
• principy a implementace techniky PERT
• manažerské účetnictví v projektovém řízení
• technika RACI
• principy managementu kvality
• vedení projektového týmu – nejčastější chyby

Co Vám školení přinese

Naučíte se definovat projektový cíl a plánovat jak vy a Váš tým splníte pod-
mínky tedy specifikace provedení, časový plán a finanční rozpočet Školení
je zaměřeno na komplexní rozvoj klíčových technik projektového řízení. Se-
známíte se s různými metodami řízení změn a plánování. V rámci Vám budou
také představeny možnosti dalšího vzdělávání a také certifikací podle mezi-
národní asociace projektových manažerů IPMA.

Projektové řízení II.

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.