PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka firmy, podpora obchodu, péčo o klienty

Základní info

Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou.

Umět dobře telefonovat neznamená jen vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu.

PŘÍNOSY

  • ujasnit a sjednotit principy komunikace po telefonu
  • ​poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
  • jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • jak posílit případné dovednosti prodeje po telefonu?

OBSAH

Telefonická komunikace

  • specifika komunikace po telefonu  (aktivní i pasivní telefonáty)
  • aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • tvorba a práce s call skriptem

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • profesionální komunikace a proklientský přístup  
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka
  • technika kladení otázek
  • poskytování informací a prezentace služeb / produktu
  • vyřizování reklamací a stížností
  • zvládání námitek
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků
  • obchodní komunikace po telefonu (cold calling, telemarketing, telesales

Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?

  • aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
  • zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
  • proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
  • jak vylepšit prezentaci našich služeb?

Jak dovedně ustát námitky?

  • které námitky slýcháváme nejčastěji
  • zpracování námitek klientů
  • proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi
  • na jaké argumenty lidé slyší a co dělat, když protistrana nevěří našim argumentům?

Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?

  • doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
  • jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta pro zákazníka
  • prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace 
  • návrh vhodného řešení
  • argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
  • jak oslovit nového klienta - volání na "studený kontakt"
  • pravidla akvizičních telefonátů
  • domluvení osobní schůzky
  • modelové situace - rozbor telefonních hovorů
  • tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti

TERMÍN
19. listopadu 2024 (9:00 - 16:00)

PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - vizitka firmy, podpora obchodu, péčo o klienty

Vybraný termín:

 Praha

Cena
5 450 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.