PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

Základní info

Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy.


Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené kontakty"? Nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete? Jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat? Pojďte to změnit!

Je-li náplní vaší práce

  • podávání informací po telefonu
  • prodej či sjednávání schůzek po telefonu
  • tlefonická komunikace s novými i stávajícími klienty
  • vyřizování servisních telefonátů, reklamací či stížností

Chcete-li

  • volat bez obav či nepříjemného pocitu
  • vyřizovat telefonáty rychleji, efektivněji a příjemněji
  • zaujmout klienta již při prvním kontaktu
  • vědět, jak reagovat na nepříjemného nebo neodbytného klienta
  • zjistit, jak se o klienta opravdu zajímat
  • umět se užitečněji ptát a zjistit všechno, co potřebujete vědět
  • zvýšit prodej či dobře reprezentovat vaší společnost

pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.

Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

PŘÍNOSY

  • Rychlejší a efektivnější komunikace
  • Přesnější formulace myšlenek
  • Kvalitnější kladení otázek
  • Schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou  
  • Efektivnější zjištění potřeby klienta
  • Odstranění obav z telefonování
  • Zvýšení počtu domluvených schůzek či obchodů
  • Zkombinování profesionality a lidskosti zároveň
  • Možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci
  • Schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci
  • Zvýšení úrovně sebereflexe

OBSAH

  • Krátké rozcvičení a zjištění úrovně dovedností a způsobu myšlení účastníků
  • Telefonická komunikace a její principy
  • Práce s otázkami – ukázka a zážitek, jak intenzivně lze vést rozhovory a řešit obtížné situace otázkou
  • Trénink zjišťování potřeby za pomoci aktivního naslouchání a vedení hovoru
  • Prodej a nabídky služeb / produktů po telefonu
  • Cold calling - voláníá na studené kontakty
  • Typy klientů a jak s nimi pracovat
  • Práce s klienty v emocích či v obtížných situacích
  • Trénink rozhovorů ve dvojicích s následnou reflexí. Trenér svými ukázkami inspiruje k hledání nových možností.
  • Plánování osobního rozvoje

TERMÍN

19.11.2024   (9:00 - 16:00 hod.)   

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE V PRAXI | Web vzdělávací agentury (agentura-

PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.