Profesionální recepce

Kurzem Vás provede Jarmila Skopalová

Moderátorka a lektorka kurzů komunikace ve vzdělávací agentuře 1. VOX

Základní info

Cíle kurzu

Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.
Odnesete si informace, jak vystupovat, jak komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.
Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.
Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe.

Určeno pro

Určeno recepčním v komerčních společnostech i státní správě, ve zdravotnických zařízeních.
Užitečné a hlavně praktické informace si odnesou také asistentky a office managerky.

Obsah kurzu

• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,
• co vše ovlivňuje první dojem,
• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,
• základní pravidla etikety,
• komunikace s interním klientem – kolegou,
• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka. Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Profesionální recepce

Vybraný termín:

7.4.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.