Produktový management

Základní info

Produktový management je filosofie řízení firmy či libovolného útvaru uvnitř firmy. Zabývá se otázkou jak nasměrovat tým, jak jej zorganizovat, jak určit a rozdělit pravomoci, jak současně ale uzavřít zpětnou vazbu přes odpovědnosti a motivaci. Důraz se klade na výsledek práce, ne na prosté činnosti.

 

 

  • Víte, jak funguje firma, jakou roli v ní hrají zaměstnanci a jakou manažeři?
  • Jste si vědomi, jakou roli může a nemůže hrát vize firmy či útvaru?
  • Máte pocit, že jako manažeři nestíháte věci „opečovat“?
  • Víte, jak nastavit pravomoci a odpovědnosti, aby tato otázka pro vás nebyla černou můrou?
  • Víte, jak nastavit motivaci lidí tak, aby směřovala k firemnímu či týmovému cíli v souladu s osobními cíli?
  • Víte, jak poznat lidi, kteří „potáhnou“ ostatní?

Proč zvolit tento program

  • Dozvíte se, jaký je účel a smysl firmy či týmu, jak mu dát vizi a směr, co je k tomu důležité a co ne.
  • Dozvíte se, co je to zisk, jak se vypořádat s etikou přijatelného zisku a jakou roli hrají ve firmě peníze.
  • Dozvíte se, jaká je úloha šéfa, co má dělat a co ne.
  • Dozvíte se, jaká je úloha podřízených, co mají dělat a jak napravit, když to nedělají.
  • Dozvíte se, jak organizovat firmu/tým k výsledku a ne k vykazování jalových činností.
  • Budete se inspirovat, jak motivovat lidi tak, aby jejich motivace sledovala firemní či týmový cíl více než ten osobní.
  • Dozvíte se, jak poznat kdo táhne a kdo ne a jak mu nastavit zrcadlo.
  • Dozvíte se základní typy šéfů a v některém se jistě poznáte.

Komu je program určen

Program je určen všem samostatným manažerům – čili všem ředitelům všech úrovní, majitelům firem, vedoucím samostatných poboček či šéfům týmů. Velikost týmu nehraje roli. Spíše chuť šéfa posunout firmu či tým na vyšší stupeň organizace. Program otevře obecné otázky, avšak dodá i spoustu inspirace z konkrétní praxe mnoha firem.

 

Produktový management

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.