Prodejní dovednosti

Kurz na míru

Základní info

Osvojte si techniky úspěšných obchodníků a zvyšte své prodejní výsledky.

Přínos programu
Identifikujete svůj prodejní styl a naučíte se efektivně komunikovat.
Rozšíříte své znalosti o základní typologii klientů a zjistíte jejich skryté potřeby.
Naučíte se pracovat s námitkami a pohotově argumentovat.
Zákazníky získáte pro své myšlenky, nápady, produkty či služby.
Úspěšně vyjednáte podmínky a uzavřete obchod.

Určeno
Začínajícím i zkušeným obchodním zástupcům a prodejcům, kteří si chtějí ověřit správnost svých postupů a najít další možnosti ke zlepšení.

Lektoři
Program povedou lektoři, kteří mají za sebou kariéru úspěšných obchodníků.

Metodika
Interaktivní tréninkový program, jehož součástí je i základní diagnostika prodejního stylu. On-line dotazníky vyplní účastníci na internetovém portálu před začátkem programu.

Program lze absolvovat prostřednictvím tří jednodenních otevřených kurzů.  Termíny naleznete na www.skoleninadlani.cz. Rovněž je možné tento program připravit pro členy vašeho obchodního týmu „na klíč“.

 Obsah
 I. Vím, jak se ke klientovi dostat 
• silné a slabé stránky vašeho prodejního stylu,
• základní kroky prodejního cyklu a principy prodejní komunikace,
• struktura telefonního rozhovoru,
• čím začít telefonát,
• co pomáhá a co může komplikovat telefonní rozhovor,
• zvládání námitek v telefonu,
• nácvik telefonního rozhovoru (oslovení nového klienta, sjednání schůzky, vytvoření prostoru 
   pro jednání).

II. Vím, co můj klient chce 
• struktura diagnostické obchodní schůzky,
• práce s prvním dojmem a prvním kontaktem,
• základní typologie klientů,
• strategie jednání s jednotlivými typy klientů,
• principy vedení diagnostického rozhovoru,
• identifikace skrytých potřeb klienta,
• práce s námitkami při obchodním jednání,
• uzavření akviziční schůzky, získání závazku k dalšímu jednání.

III. Vím, jak zaujmout, přesvědčit a prodat
• jak efektivně prezentovat nabídku, produkt, službu,
• tvorba prodejních argumentů (feature-benefit-accomplishment),
• principy pozitivní komunikace a přesvědčování,
• příprava na vyjednávání a vyjednávací strategie,
• pozitivní, tlakové a „nefér“ techniky vyjednávání,
• nácvik pohotové argumentace,
• nácvik uzavření obchodu,
• žádost o předání referencí.

Prodejní dovednosti

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a devět ? Součet zapište číslicemi.