Kurzem Vás provede Lenka Jedličková
Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory.
Určeno všem, kteří ve své manažerské profesi čelí obtížným situacím při komunikaci uvnitř i vně firmy.
• techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu,
• jak zvládnout osobní útoky a manipulace a přitom udržet obtížnou situaci pod kontrolou,
• postupy kladení otázek a získávání informací při hrozící eskalaci konfliktu,
• techniky udržení rámce hovoru i emocí i v obtížné a konfliktní situaci,
• různé cesty, jak argumentovat, vyjednávat a přitom udržet emoce pod kontrolou,
• trénink správně zacílené komunikace a pohotových a citlivých formulací.
Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře.
Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích
29.5.2025 Praha SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město Upřesnující informace k termínu
česky