PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Základní info

Obsah kurzu

Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá zlepšení formy i obsahu interní komunikace. Nestačí jen vybrat ty pravé komunikační kanály, hlavní je vytvořit spolutvorbou atraktivní obsah, který zaujme tým na první pohled. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože zaměstnanci mohou významně podporovat image své firmy a značky!

Určeno pro:

  • Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem, top management
  • Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, komunikace, PR
  • HR manažery
  • Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
  • Reklamní a komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

Cíl:

  • Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu
  • Pochopit změnu komunikačních modelů a přesun PR komunikace do digitálních médií
  • Objevit fascinující možnosti content marketingu

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.