Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství, senátní volby , PR a mediální komunikace
CÍL
Kurz má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (informační a volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale i budování dobrého jména a udržování dobré pověsti, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.
INDIVIDUÁLNĚ
URČENO
Začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, spolupracovníkům a členům volebního týmu, členům politických stran a sdružení, tiskovým mluvčím, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům v korporátní sféře ad.
OBSAH
METODY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad, prezentace a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace.
LEKTOR
Politolog, poradce pro strategie volebních kampaní, působí jako politický a komunikační analytik a konzultant, poradce politických představitelů a ministrů.
Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikaci veřejných korporací a institucí.
TERMÍN
bude dohodnut se zájemci / individuální konání
INFORMACE A MÍSTO KONÁNÍ
AHA PR Agency, s.r.o., Na Pankráci 30, Praha 4, metro C – Vyšehrad
i jinde v ČR
Politický marketing, PR a organizace volební kampaně
Praha Na Pankráci 30, Praha 4, metro C Vyšehrad
česky