Politický marketing, PR a organizace volební kampaně

Základní info

Zásady a nástroje účinného politického marketingu a managementu, volební kampaně, volby do evropského parlamentu, volby do krajských zastupitelství, senátní volby , PR a mediální komunikace

CÍL
Kurz má za cíl seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (informační a volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií.  V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale i budování dobrého jména a udržování dobré pověsti,  jak komunikovat s  veřejností a  médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v  (politické) komunikaci.
INDIVIDUÁLNĚ

 

URČENO
Začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské  i celostátní úrovni, spolupracovníkům a členům volebního týmu, členům politických stran a sdružení,  tiskovým mluvčím, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům v korporátní sféře ad.

OBSAH     

  • Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení
  • Politický a volební marketing
  • Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
  • Organizace a management kampaně
  • Oslovování a práce s voličem
  • Media management
  • Reputation management, budování vztahů s médii
  • Spin doctoring
  • Informační lobbing
  • Osobní prezentace v praxi
    - rétorika a neverbální komunikace lídra
    - správná argumentace a úspěšné přesvědčování
    - prevence a obrana slovní manipulace
  • Krizová komunikace a mediatraining (navazující modul pro zájemce)

METODY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad, prezentace a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace.

LEKTOR
Politolog, poradce pro strategie volebních kampaní, působí jako politický a komunikační analytik a konzultant, poradce politických představitelů a ministrů.

Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikaci veřejných korporací a institucí.

TERMÍN
bude dohodnut se zájemci / individuální konání

INFORMACE A MÍSTO KONÁNÍ
AHA PR Agency, s.r.o., Na Pankráci 30, Praha 4, metro C – Vyšehrad
i jinde v ČR

Politický marketing, PR a organizace volební kampaně

Vybraný termín:

 Praha

Cena
kurzovné zahrnuje písemné studijní a pracovní materiály, coffee break, oběd

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.