JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ VOLIČE? JAK NAČASOVAT VOLEBNÍ KAMPAŇ?
JAK KOMUNIKOVAT S VEŘEJNOSTÍ A MÉDII?
SEZNAMTE SE S POLITICKÝM MARKETINGEM A MANAGEMENTEM A BUĎTE PŘIPRAVENI.
CÍL
Seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.
URČENO
začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad.
Vhodné individuálně nebo pro skupinu spolupracovníků - termín na vyžádání.
OBSAH
(individuálně – na míru)
METODY A FORMY
Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace; individuální konzultace a výukové bloky v délce 4-6 hodin dle dohody
LEKTOR
Politolog, působí jako politický a komunikační analytik a odborný konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů, v ČR i v cizině. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech.
Politický marketing a volební kampaň
Praha
česky