Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů - online kurz

kurz

Základní info

Představte si tým složený z osobností s diametrálně odlišnými přístupy, které musí spolupracovat na dosažení společných cílů. Teoreticky by to mělo být ideální, ale ve skutečnosti často přináší výzvy.
Přijďte na kurz poznat sám sebe a druhé, abyste mohli plně využít potenciálu diverzity ve svém pracovním prostředí.
Cíle školení:
  • Budete snáze odhadovat tendence druhých a přizpůsobovat jim komunikaci.
  • Nabydete praktické a použitelné informace o tom, jak jednat s jednotlivými typy lidí.
  • Získáte osvědčené nástroje pro úspěšnou obchodní spolupráci s klienty různých osobností.
  • Zjistíte, jaký typ osobnosti jste vy sami
  • Naučíte se rozvíjet své dominantní preference a posilovat ty méně výrazné.

Kurz je určen pro:

  • Profesionály působící ve velmi rozličných týmech
  • Vedoucí pracovníky, kteří řídí týmy s odlišnými osobnostmi.
  • Obchodníky pracující s celou škálou rozmanitých typů klientů
  • Manažery, kteří spolupracují s typologicky různorodými lidmi.
  • Každého, kdo má zájem o psychologii komunikace.

Obsah školení:

  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Faktory ovlivňující osobnost
  • Temperament
  • Schopnosti
  • Rysy osobnosti
  • Klasické vymezení temperamentových typů
  • Další typologie osobnosti
  • Osobnostní test – k jakému typu osobnosti patřím já?
  • Zákaznická typologie
  • Jak se liší zákazníci a čím jej nejvíce ovlivníte
  • Rozdělení klientů podle způsobu nákupu
  • Komunikační typy
  • Strategie jednání s různorodými typy klientů
  • Zákazník odmítavý, stále nemající čas, expresivní, řídící
  • Jaký je Váš typický zákazník (kolega)? – skupinové praktické cvičení
  • Praktický trénink – simulace situací z praxe, různé tipy osobností
  • Shrnutí, závěr

UPOZORNĚNÍ:
Přístupové údaje budou zaslány na email uvedený v přihlášce cca 2 dny před školením.

Prosíme účastníky o zajištění funkčního mikfonu kvůli zpětné vazbě a komunikaci s lektorkou.

Osobnostní typologie v praxi aneb jak úspěšně komunikovat s různými typy klientů - online kurz

Vybraný termín:

28.11.2024  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu Skoleni.cz.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.