Základní info
Určeno pro
manažery, vedoucí oddělení, pracovníky reklamních agentur a farmaceutických firem, kteří komunikují se svými klienty o svých produktech a službách. Všechny, kteří chtějí získat kreativní odpovědi na důležité otázky firmy.
Cíl:
* Seznámit účastníky se zásadami přípravy a naplánování tvůrčího, kreativního workshopu, či pracovního setkání
* Poskytnout účastníkům široký výběr kreativních moderačních technik
* Vlastní vyzkoušení si některé vybrané kreativní techniky
Obsah:
* Jak připravit dobrý tvůrčí workshop, příprava pomocí myšlenkové mapy
* Techniky správného stanovení cíle workshopu
* Praktický přehled kreativních moderačních technik a způsobů jak získat od skupiny co nejvíce originálních nápadů a řešení, nácvik jejich uplatnění v praxi
* Kompetence a osobnost moderátora, jeho požadované dovednosti, psychologický postoj moderátora a vhodné přístupy
* Komunikační dovednosti moderátora: jak vytvořit úspěšný kontakt pomocí vhodných vzorců a prvků komunikace, zásady problémové komunikace s účastníky workshopu (odbíhání od tématu, vyrušování, negativismus)
Metody výuky:
Interaktivní diskuze, práce ve skupinách, nácvik kreativních technik.