Základní info
Určeno pro
asistentky, výkonné asistentky, office manažery.
Cíl:
Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních i určených pro zákazníky a obchodní partnery.
Obsah:
* Pracovní setkání a jeho cíl
* Konference, pracovní oběd, workshop, prezentace, účast na konferenci – jakou nejvhodnější formu zvolit
* Formálně či neformálně aneb v kravatě na lana?
* Organizace akce, čemu věnovat pozornost, úskalí a nebezpečí
* Místo – odlehlý hotel nebo firemní prostory? – jak kdy
* Příprava účastníků na setkání: formulace smyslu a zadání akce
* Role jednotlivých účastníků na setkání: moderátor, vedoucí akce, prezentátoři, vedoucí workshopových skupin
* Mediátor, moderátor a jeho role
* Nácvik role moderátora diskuze, zvládání složitých situací (konflikt mezi účastníky, prezentátor vypadnuvší ze své role atd.)
* Připravili jste po organizační stránce vše dokonale? – přesto něco selže! – krizové situace a jejich řešení
* Nespokojený účastník akce a řešení stížností
* Tipy na volnočasové aktivity v rámci setkání, jejich smysl a cíl
Metody výuky:
Výklad, moderovaná diskuze, příklady, samostatné případové studie.