ONLINE WEBINÁŘ : Vedení lidí na home office

Základní info

Cíl webináře:

ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě.

Dnešní doba často vyžaduje vedení podřízených pracujících z domova na Home Office. Mnoho manažerů se oprávněně obává snížení výkonu a aktivity pracovníků, zhoršení výměny informací, chybovosti a nekoordinovanosti činností. Webinář seznámí účastníky se základními postupy manažerské práce při vedení lidí na dálku. Předpokladem efektivní aplikace poznatků je základní znalost manažerských technik vedení. 

Nejvhodnější pro:

Manažery všech úrovní vedení, kteří chtějí vést podřízené s vysokou efektivitou i při práci z domova. 

Obsah webináře:

 

  • Specifika práce na dálku
  • Nezbytné předpoklady pro funkční Home Office
  • Nastavení pravidel práce
  • Jak zajistit výkon a produktivitu práce podřízeného
  • Jak udržet sociální vazby i na dálku
  • Plánování práce a zadávání úkolů
  • Zásady efektivní komunikace
  • Kontrola a vyhodnocení plnění úkolů
  • Sdílení účastníků a shrnutí

 

Technické a organizační podmínky:

On-line video komunikace probíhá interaktivně mezi účastníky a lektorem ve stanovený čas po obdržení přístupového kódu.Pro komunikaci používáme webovou aplikaci ZOOM nebo WEBEX, odkaz na aplikaci a detailní informace o připojení obdržíte v informačním emailu. 

Potřebné technické vybavení:

PC nebo chytrý telefon/tablet

Internetové připojení

Webová kamera s mikrofonem

ONLINE WEBINÁŘ : Vedení lidí na home office

Vybraný termín:

 ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a devět ? Součet zapište číslicemi.