OBTÍŽNÁ KOMUNIKACE PŘI JEDNÁNÍ s kolegy, podřízenými, zákazníky a obchodními partnery

Základní info

Tento kurz je postaven na zkušenostech s desítkami manažerů, se kterými lektor - autor tréninku - řešil obtížné situace při jednání s kolegy a podřízenými. Většina z nich ztrácela nadhled a chyběly jim jednoduché a přitom účinné komunikační techniky.

Přínosy kurzu:

  1. Naučíte se lépe argumentovat.
  2. Budete mít větší kontrolu nad rozhovory s kolegy a podřízenými.
  3. Udržíte si odstup od probémů, které přísluší jiným.
  4. Dosáhnete lepších výsledků rozhovorů.

Obsah:

Manažer

  • Umění získat přehled nad rozhovorem
  • Jak si srovnat myšlenky
  • Správné stanovení cílů rozhovoru
  • Volba správné formulace myšlenky

Techniky vedení rozhovoru

  • Jak stanovit pravidla rozhovoru
  • Jak udržet hlavní linii
  • Jak si udržet odstup, aby měl manažer "volné ruce" a "čistou hlavu"
  • Jak vést kolegy k tomu, aby řešili své problémy samostatně
  • Jak přesně zacílit jednání
  • Jak usměrnit kolegy využíváním jejich citací a popisem situací
  • Jak pomocí rámování zesílit vlastní argumenty

Situace

  • Zacílení společného jednání (např. porady, plánování,...)
  • Vyjednávání s kolegy a podřízenými
  • Vedení podřízeného k samostatnosti
  • Rozhodování konfliktů mezi podřízenými
  • Komunikace pravidel, která mají být dodržována
  • Motivační podání novinek nebo změn
  • Uklidnění emocí partnera před jednáním
  • Empatický projev pro získání spojenectví
  • Probouzení lidskosti v partnerovi
  • Poskytování zpětné vazby
  • Kárání a pochvala
  • Udržení kontroly nad rozhovorem při moderaci
  • Chování při verbálním útoku

OBTÍŽNÁ KOMUNIKACE PŘI JEDNÁNÍ s kolegy, podřízenými, zákazníky a obchodními partnery

Vybraný termín:

 Praha
09:00 – 17:00 hod.

Cena
3 950 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.