OBCHODNÍ ROZHOVOR - jak začít a jak si říct o objednávku

Kurzem Vás provede Daniel Šmíd

Jsem lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování a kultivovaného projevu a autor knihy o chování. Podporuji ve firmách nastavení…

Základní info

Setkávání s lidmi a získávání přátel mezi zákazníky – v tom spočívá tajemství úspěchu. Pokud máme dostatek dobrých přátel, cítíme se šťastnější. Nemusíte se už dále cítit ostýchaví, stydliví a nejistí sami sebou. A z firemních akcí odejít domů s prázdnou.

Dostanete spoustu námětů, inspiraci, prospěšné nápady a vlastní odzkoušené rady, které vám pomohou vytvořit si váš vlastní jedinečný smysl pro důvtip, osobní styl a sebejistotu.

 

Naučte se:

  • jak nebýt sběračem vizitek, ale tvůrcem obchodních přátelství
  • jak učinit první krok a jít přímo k tomu, kdo vás zajímá
  • jak převzít iniciativu, klást správné otázky a jak hovor ukončit
  • jak si říct o objednávku, radu, pomoc nebo zaplacení faktury

 

Tato témata společně prodiskutujeme:

 

  • Jak být vnímavý, používat řeč těla a rozumět jí.
  • Náměty, jak přirozeně začít konverzovat bez strachu.
  • Konec ostýchavosti. Péče o osobní marketing a vlastní brand.
  • Jak udržet konverzaci v klidném proudu, nedrmolit a nebleptat.
  • Jak odejít – přirozené uzavření rozhovoru nebo změna tématu.
  • Co dál? Návrhy pro lepší konverzaci, odhalení informací.
  • Zapamatování jmen? Návody a jednoduché techniky.
  • Jak posunout obchodní konverzaci na brilantní úroveň?
  • Překonávání komunikačních omylů, jak rozpoznat manipulaci.
  • Jak udržet přátele, jak vyjadřovat zájem a jak si říct o objednávku.

OBCHODNÍ ROZHOVOR - jak začít a jak si říct o objednávku

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a jedna ? Součet zapište číslicemi.