Kam dát a kam nedat čárku, jak je to s velkými písmeny, je „by jste" správně? Říká Váš text opravdu to, co chcete, aby říkal? A říká to dostatečně zdvořile? Naučili Vás ve škole pravopis a stylistiku správně? Máte jistotu, že obchodní písemnosti opouštějí Vaši kancelář v podobě odpovídající požadavkům současných norem, pravidel a zvyklostí? Vyznáte se v akademických titulech a víte, kdy je použít, a kdy rozhodně ne? Používáte v mailech dobrý den? A je to tak správně?
URČENO
Všem, kteří píší dopisy a e-maily, sestavují texty letáků, pozvánek, návodů, programů apod. A také těm, kteří je svým souhlasem pouštějí do světa obchodu, státní správy, výroby.
PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY
Zopakují si pravidla pravopisu a stylistiky ze školy, doplní je novinkami a ujistí se, jak má vypadat obchodní dopis v papírové i elektronické podobě. Seznámí se s normou Úprava písemností a dokážou ji kriticky aplikovat ve své praxi.
OBSAH
METODY A FORMA
Komentovaný výklad, praktická cvičení, v případě zájmu rozbor konkrétních písemností z Vašeho pracoviště, diskuze.
TERMÍN
06.11.2013 (9,00 - 17,00 hod.)
LEKTORKA
Mgr. Jana Olchavová - lektorka obchodní korespondence, pravopisu českého jazyka, etikety.
Absolventka filozofické fakulty Masarykovy univerzity s pedagogickou praxí na středních školách a lektorka pravopisu a obchodní korespondence pro různé cílové skupiny, zejména pro úředníky bank, pojišťoven, veřejné správy a samosprávy, realitních kanceláří, reklamních agentur apod. Vedoucí autorka učebnice Písemná a ústní komunikace pro střední odborné školy, autorka učebních materiálů z oblasti písemné komunikace.
CENA
3.950,- Kč + DPH
MÍSTO KONÁNÍ
Školící středisko agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, u metra C - Vyšehrad
OBCHODNÍ KORESPONDENCE - VIZITKA FIRMY (pravidla a novinky v písemné korespondenci)
Praha
česky
Články společnosti