Obchodní dovednosti

Kurzem Vás provede Ing. Josef Štícha, MBA, Ing. Josef Grygar, Ing. Oldřich Bartůněk, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Základní info

Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.

Tento program ověří, doplní a vylepší vaše obchodní dovednosti a znalosti. Umožní vám porovnat a procvičit vaše schopnosti v obchodování i jeho přípravě a vyjednávání se zákazníky. Program obsahuje reálné modelové situace z praxe. Program je sestaven tak, abyste získané informace mohli efektivně zavést do své každodenní praxe, a tím zlepšit své prodejní výsledky. Program je koncipován jako základní vybavení pro obchodní zástupce/reprezentanty a pracovníky podpory prodeje všech zaměření.

Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).

Přínos kurzu pro účastníky: 

  • Stanovení osobní vize a umění strategicky plánovat
  • Profesionální připravenost na všechny významné prodejní situace
  • Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků
  • Osvojení efektivního zdolávání námitek

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: 

  • Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání
  • Prodej, obchod a marketing
  • Zaměstnání a business
  • Motivace a cíle obchodníka
  • Finanční inteligence
  • Tajemství myšlení bohatých
  • Sociální percepce při obchodování
  • Typologie prodejců a typologie zákazníků
  • Fáze úspěšného prodeje
  • Marketingové řízení a jeho důležitost při obchodování
  • Potřeby zákazníků a potřeby firem
  • Databáze klientů a řízení vztahů se zákazníky – CRM
  • Nejčastější chyby (i zkušených) prodejců
  • Obchodní telefonování
  • Analýza a vytváření potřeb zákazníka
  • Prodejní rozhovor, řešení námitek
  • Zavírání je sladká odměna
  • Reference a následné budování vztahů
  • Řízení obchodního procesu a vedení obchodního týmu
  • Koučování jako nástroj vedení obchodníků – praktický workshop
  • Obchodní tým a učící se organizace
  • Akční plán - první kroky v praxi
  • Zhodnocení a závěr kurzu

Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.

Rozsah výuky a organizace výuky:

  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Josef Štícha, MBA, Ing. Josef Grygar, Ing. Oldřich Bartůněk, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
http://www.jubela.cz/manazerske-vzdelavani/kurz/obchodni-dovednosti/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
http://www.jubela.cz/file/osnovy/obchodni-dovednosti.pdf

Obchodní dovednosti

Vybraný termín:

27.11.2025 –  28.11.2025  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a devět ? Součet zapište číslicemi.