Řešení sporů a konfliktů není snadné. Pro šéfy je to ovšem nevyhnutelně jedna z primárních rolí. Ať už to je konflikt mezi zaměstnanci, nebo šéf sám je v rozporu s ostatními, je na něm, aby s tím uměl efektivně pracovat. Čekání na to, že se obtíže vyřeší samy, nepomáhá. Stojí víc, než si myslíte. Přehlížené spory snižují produktivitu týmu a dokážou nevratně poškodit pracovní vztahy. Tomu lze snadno předejít. Rozvíjejte své dovednosti a aktivně pracujte s konflikty. Učte se vytvářet otevřené pracovní prostředí, kde je dovoleno vynikat.
Určeno pro vedoucí týmu, projektové manažery, HR profesionály, mentory a interní lektory, od kterých se očekává, že budou usnadňovat na pracovišti obtížné rozhovory.
Cíl:
Umění vést náročné rozhovory a proměnit konflikty ve zdroj inspirace a učení
Rozvinout své komunikační dovednosti a procházet obtížemi s jistotou
Zjistit, jak ovládnout emoce dříve, než ovládnou ony vás
Dozvědět se, jak vytvářet podmínky pro zdravý konflikt (na pracovišti)
Identifikovat jasné kroky na vaší osobní cestě k rozvoji zdravých vztahů
Náročná komunikace a zvládání konfliktů ve vedení lidí - 2denní