MEZIKULTURNÍ OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE

Základní info

 

„Chyby stojí čas a peníze."

 

Komu je kurz určen:

Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v mezinárodním prostředí.

Obsah kurzu:

- Kde vnikají překážky při komunikaci a jak jim předejít?
- Kulturní specifika, která určují obchodní chování partnerů a zákazníků z vybraných kultur.
- Jak navázat kontakt, představit firmu a její produkty.
- Jak uspořádat obchodní schůzku a začít budovat obchodní vztahy s jinými kulturami.
- Podle čeho si obchodní partneři a zákazníci vybírají své protějšky pro spolupráci?
- Jakou taktiku zvolit pro obchodní jednání s jinými kulturami?
- Jaká témata zvolit pro neformální rozhovory, kdy začít hovořit o pracovních záležitostech?

- Jak číst řeč těla, neverbální komunikace (různý význam gest …)

Co získáte:

  • Zlepšíte komunikaci i vyjednávání s lidmi z různých kulturních prostředí.
  • Vytvoříte nový týmový jazyk prostřednictvím spolupráce.
  • Porozumíte klíčovým vlivům kultury na lidské chování na mezinárodní úrovni.
  • Rozvinete schopnost kritického myšlení a vyjednávací dovednosti.
  • Zjistíte, proč vznikají nedorozumění a jak jim lze předejít?
  • Větší jistotu a obratnost v pracovním a společenském styku.

 

MEZIKULTURNÍ OBCHODNÍ A MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a devět ? Součet zapište číslicemi.