MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu - mediální a krizová komunikace

Základní info

Jak zvládat vystoupení v médiích? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! 

- než se rozsvítí červené světlo; příprava na vystoupení v médiích, simulace rozhovorů s novináři, práce v profi TV studiu.


Simulace televizního vystoupení je nenahraditelná zkušenost a slouží k přípravě komunikace s novináři nebo při vystoupení v médiích. Mediální trénink s nácvikem vystoupení v profi TV studiu.

CÍL

Trénink je zaměřen na seznámení s mediální komunikací, poznáním pravidel krizové komunikace, k získání potřebných dovedností při komunikaci s novináři a médii a k přípravě na vystoupení v médiích. Je zaměřen vysoce prakticky - na teoretické základy navazuje zejména konkrétní příprava a provedení mediální a krizové komunikace a  vystoupení v médiích "na nečisto" s odborníky v profesionálním studiu. Poznáte své silné i slabé stránky, naučíte se udržet pozornost, formulovat své odpovědi pro média a připravit se na možné novinářské chytáky.

Nácvik různých typů rozhovorů a vystoupení v médiích, zvládání nečekaných a podpásových otázek, krizová komunikace seznámení se s TV a/nebo rozhlasovým prostředím (volitelné).

Reportáž o mediálním tréninku

CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ
-          pochopí a naučí se realizovat principy krizové komunikace
-          poznají zásady živého vysílání ve studiu
-          udržovat pozornost a formulovat odpovědi pro média
-          rozeznají manipulační techniky a dokážou jim čelit
-          vyzkoušejí si několik typů rozhovorů s novináři
-          rozpoznají své silné i slabé stránky při vystoupení v médiích
-          získají cenné rady od profesionálů (vhodné či nevhodné oblečení, barvy a vzory pro televizní obrazovku, doplňky, gesta a mimika)

OBSAH 

  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, desatero komunikace s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, autorizace, vaše práva
  • Interview - základní zásady
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas 

MEDIÁLNÍ TRÉNINK 
(v profesionálním TV studiu) 

  • ​​Interview s novinářem - nácvik různých typů rozhovorů
  • Mediální rétorika - na co si dát pozor při komunikaci s novináři
  • Jak odpovídat, pokud neznám odpověď
  • Proč nepoužívat "NO COMMENT"
  • Zvládání nesnadných nebo podpásových dotazů, formulace odpovědí
  • Jak překonat trému   
  • Trénink vystoupení v médiích, mikrofon, kamera
  • Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
  • Profesionální videotrénink       

Jak probíhá mediální trénink v TV studiu 

FORMA 

1 denní trénink  (8 vyuč. hod.) pro malou skupinu účastníků
(4 - max. 7 osob - individuální přístup) 

TERMÍN

na vyžádání  (9,00 - 16,00 hod.)

METODY  

Praktický trénink vedený odborníkem z médií  (+ nácvik mediálního vystoupení v TV studiu s profesionální technikou a personálním zázemím - s příplatkem za pronájem studia; od 5 přihlášených pronájem studia v ceně). 
Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje + videonahrávku všech vystoupení. 

LEKTOR 

Jozef Ftorek, M.A. - PR a media specialista, lektor s novinářskou praxí: televizní reportér a redaktor TV Nova a ČT, tiskový mluvčí,  VŠ pedagog oboru Public Relations a média.

Štěpánka Duchková
Marie Retková
Jiří Janíček
Jan Kubáček
a další mediální specialisté

Poznámka: kurzovné obsahuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, občerstvení (coffee break), nahrávky z videotréninku, certifikát o absolvování kurzu.    


 REFERENCE ABSOLVENTŮ 

"Kurz naplnil má očekávání. Velmi důležitá zpětná vazba k jednotlivým cvičením na kameru. Možnost "vidět se" a v budoucnu to reflektovat. Trénink byl užitečný pro získání větší sebejistoty před kamerou i pro komunikaci s novináři. Pomohl odbourat zlozvyky. Lektor Jozef Ftorek čerpá z vlastní novinářské praxe, dokáže zaujmout a dát potřebnou zpětnou vazbu."
Jiří Pitaš, ředitel SKP-CENTRUM, o.p.s. 

Další reference posluchačů kurzu

Videoukázka - hodnocení Media trénink + 1. ŘŠ  zde >> 

MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu - mediální a krizová komunikace

Vybraný termín:

 Praha
09:00 – 16:00 hod.

Cena
9 950 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a sedm ? Součet zapište číslicemi.