MEDIA TRAINING A PR - JAK KOMUNIKOVAT S NOVINÁŘI, VYSTUPOVAT V MÉDIÍCH A ZVLÁDAT KRIZOVOU KOMUNIKACI

Základní info

Trénink mediální a krizové komunikace a Public Relations je určen nejen tiskovým mluvčím, ale i PR manažerům, komunikačním specialistům a majitelům firem, kteří potřebují zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností, umět vystupovat v médiích, informovat novináře a zvládat krizovou komunikaci.

Program na míru konkrétním potřebám firmy nebo jednotlivce, firemní i individuální programy a tréninky, možnost účasti v otevřených kurzech s dalšími mluvčími, individuální poradenství, konzultace, příprava na konkrétní vystoupení po stránce obsahové i formální.

OBSAH

Public Relations a Media Relations, Krizová komunikace

  • Média - vliv hromadných sdělovacích prostředků, význam publicity
  • Základní principy komunikace s novináři
  • Tiskové zprávy a tiskové konference
  • Jak pochopit novináře a jeho požadavky
  • Jak přesvědčit novináře - příprava a průběh rozhovoru, autorizace a vaše práva
  • Public relations - vztahy s veřejností
  • Prezentační minimum - jak účinně argumentovat, jak volit slova, pozor na gesta a mimiku
  • Krizová komunikace - co je krize, postup při krizové komunikaci, chyby v komunikaci
  • Videotrénink

MEDIÁLNÍ TRÉNINK                                                                                            

  • Interview - základní zásady
  • Příprava podkladů, osobnost řečníka
  • Image a styl pro vystoupení v médiích
  • Práce s technikou - projev na mikrofon, snímání kamerou
  • Jak překonat trému
  • Nácvik reakcí na nečekané dotazy nebo otázky "na tělo"
  • "NO COMMENT" neexistuje 
  • Krizová komunikace - jak ji zvládnout a být připraven na krizi
  • Trénink vystoupení v médiích (TV nebo rozhlasové studio)
  • Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
  • Audio a videotrénink - opakovaná vystoupení

Trénink vedoucí k pochopení vlivu médií a nutnosti publicity, praktické rady při vystupování vůči médiím, nácvik rozhovoru s novinářem nanečisto, trénink komunikace v krizi. Videotrénink, zpětná vazba.

Lektoři

Jozef Ftorek, M.A. - PR a mediální specialista, VŠ pedagog s novinářskou praxí
PhDr. Jan Kubáček - politolog a mediální poradce
MgA. Hana Shánělová - rozhlasová moderátorka, mediální konzultantka, lektorka mediální komunikace a rétoriky
Štěpánka Duchková - mediální konzultantka, TV moderátorka

PhDr. Marie Retková
- TV hlasatelka, moderátorka
Mgr. Petr Daňko - trenér a konzultant manažerských a komunikačních dovedností a rozvoje osobnosti s praxí tiskového mluvčího. Vyhlášen jako lektor nejlepšího semináře roku v bankovním sektoru
a další specialisté.

Využijte naše 25 leté zkušenosti s veřejným a mediálním vystupováním, množství pozitivních ohlasů absolventů kurzů, doporučující reference V.I.P absolventů individuálních tréninků, 
rad a doporučení renomovaných odborníků. 

Informace
AHA Public Relations Agency
tel. 241 442 070, 734 484 549
aha@agentura-aha.cz
www.agentura-aha.cz

MEDIA TRAINING A PR - JAK KOMUNIKOVAT S NOVINÁŘI, VYSTUPOVAT V MÉDIÍCH A ZVLÁDAT KRIZOVOU KOMUNIKACI

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.